• Szkolenia
    • Tour de ACT
    • Weekendowe
    • Superwizja
    • Zamów szkolenie
    • Opinie uczestników
  • Zasoby
    • Materiały wideo
    • Teksty
    • Narzędzia
  • Superwizja
    • Superwizja grupowa
    • Superwizja indywidualna
  • O mnie
  • Terapia ACT
    • Psychoterapia W kontekście
  • Partnerzy
    • Behawioralnie.pl
    • Uczę się ACT
    • Fundacja Psycho-Edukacja
    • GWP
    • Psychoterapia W kontekście
    • ACBS Polska
Kontakt

Zadaj mi pytanie

Bardzo cenię sobie możliwość bezpośredniego kontaktu i rozmowy, dlatego wypełnij formularz i zacznijmy konwersację.

[contact-form-7 id="4749"]
0 produktów / 0,00 zł
Menu
0 produktów / 0,00 zł
Wyprzedane

Elastyczne rodzicielstwo – Terapia akceptacji i zaangażowania w pracy z rodzicami

540,00 zł

Elastyczne rodzicielstwo

Terapia Akceptacji i Zaangażowania w pracy z rodzicami

23-24.09.2023 – 9:00-16:30

Online

Odbiorcy szkolenia:

 

Specjaliści pracujący z rodzicami oraz rodzinami, w tym z osobami wychowującymi dzieci z zaburzeniami rozwoju, zachowania, niepełnosprawnościami, problemami zdrowotnymi czy trudnościami natury psychicznej, psychoterapeuci i psycholodzy pragnący poszerzyć swój warsztat o metody pracy z tematyką rodzicielstwa, kiedy pojawia się na sesjach z klientami.

 

 

Uczestnicy nauczą się korzystać z perspektywy i narzędzi Terapii Akceptacji i Zaangażowania w pracy z rodzicami doświadczającymi różnorodnych trudności.

 

ACT będzie stanowić główną oś szkolenia, integrującą elementy stosowanej analizy zachowania, nauk ewolucyjnych, teorii przywiązania i terapii opartej na współczuciu (CFT). Szkolenie będzie zawierać elementy teoretyczne, ćwiczenia doświadczeniowe oraz analizy przypadków.

 

Jego zadaniem jest wyposażyć uczestników w narzędzia umożliwiające wspieranie klientów w elastycznym rodzicielstwie, rozumianym jako obecność, wrażliwość na kontekst i podążanie za wartościami w relacji z dzieckiem.

 

Cel szkolenia:

– poznanie teoretycznych ram terapii akceptacji i zaangażowania (ACT)

– poznanie i doświadczenie sześciu procesów elastyczności psychologicznej

– omówienie procesów elastyczności psychologicznej w relacji rodzic-dziecko („podwójny” heksafleks)

– omówienie teorii ram relacyjnych i jej zastosowania w pracy z rodzicami

– poznanie specyficznych technik rozwijania elastyczności psychologicznej u rodziców

– zapoznanie się z analizą funkcji zachowań i jej zastosowaniem w pracy z rodzicami i problemami wychowawczymi

–  omówienie przyczyn problemów wychowawczych z perspektywy ACT i analizy funkcjonalnej

– analiza przypadków

– ćwiczenie konceptualizacji klienta

– ćwiczenie interwencji z wykorzystaniem ACT i analizy funkcjonalnej.

 

Program szkolenia:

  • Rodzicielstwo w rozumieniu ACT
  • Perspektywa nauk ewolucyjnych.
  • Znaczenie elastyczności psychologicznej w rodzicielstwie
  • Podążanie za regułami a uważność na kontekst
  • Podwójny heksafleks dla relacji rodzic-dziecko:
    1. defuzja poznawcza
    2. akceptacja
    3. kontakt z chwilą obecną
    4. wartości
    5. zaangażowane działanie
    6. rodzic i dziecko jako kontekst
  • Rozwijanie samowspółczucia i współczującej postawy wobec dziecka
  • Konceptualizacja przypadku
  • Interwencja terapeutyczna

 

Forma prowadzenia zajęć:
• Prezentacja multimedialna
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• Doświadczanie technik pracy na sobie
• Przepracowanie trudnych elementów pracy z klientami
• Dyskusja

 

Korzyści z udziału w szkoleniu: uczestnicy poznają skuteczną, opartą na dowodach naukowych metodę pracy z klientami doświadczającymi trudności w obszarze rodzicielstwa.

 

Szkolenie poprowadzi Aleksandra Żabicka, terapeutka ACT, autorka, psychoedukatorka. Aleksandra jest absolwentką Stosowanej Analizy Zachowania, studiów podyplomowych Terapia akceptacji i zaangażowania, studiuje psychologię. Będąc anglistką z pierwszego wykształcenia, terapii akceptacji i zaangażowania uczyła się na kursach i szkoleniach u głównych przedstawicieli nurtu: R. Harrisa, K. Willsona, K. Stroshala, P. Robinson, J. Forsytha, L. Hayes, J. Ciarrochiego, a ACT w pracy z rodzicami poznała na kursie Lisy Coyne i Evelyn Gould, pionierek w pracy tą metodą w obszarze rodzicielstwa. Jest specjalistką w dziedzinie wspierania rodziców w paradygmacie ACT, popularyzatorką rodzicielstwa opartego na dowodach naukowych i ambasadorką wzmacniania pozytywnego w wychowaniu. Prowadzi zajęcia na  studium „Edukacja psychologiczna w szkole w oparciu o kontekstualne nauki o zachowaniu” w Fundacji Psycho-Edukacja, w roku 2023 dołączyła do zespołu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Od siedmiu lat wspiera rodziców doświadczających trudności w relacji z dziećmi, obecnie w formie online. Jej poradnik dla rodziców w duchu ACT i rodzicielstwa opartego na dowodach naukowych ukaże się drukiem w drugiej połowie września. Należy do Association for Contextual Behavioral Science oraz do ACBS Polska.

 

Brak w magazynie

  • Opis
Opis

Elastyczne rodzicielstwo

Terapia Akceptacji i Zaangażowania w pracy z rodzicami

23-24.09.2023 – 9:00-16:30

Online

Odbiorcy szkolenia:

 

Specjaliści pracujący z rodzicami oraz rodzinami, w tym z osobami wychowującymi dzieci z zaburzeniami rozwoju, zachowania, niepełnosprawnościami, problemami zdrowotnymi czy trudnościami natury psychicznej, psychoterapeuci i psycholodzy pragnący poszerzyć swój warsztat o metody pracy z tematyką rodzicielstwa, kiedy pojawia się na sesjach z klientami.

 

 

Uczestnicy nauczą się korzystać z perspektywy i narzędzi Terapii Akceptacji i Zaangażowania w pracy z rodzicami doświadczającymi różnorodnych trudności.

 

ACT będzie stanowić główną oś szkolenia, integrującą elementy stosowanej analizy zachowania, nauk ewolucyjnych, teorii przywiązania i terapii opartej na współczuciu (CFT). Szkolenie będzie zawierać elementy teoretyczne, ćwiczenia doświadczeniowe oraz analizy przypadków.

 

Jego zadaniem jest wyposażyć uczestników w narzędzia umożliwiające wspieranie klientów w elastycznym rodzicielstwie, rozumianym jako obecność, wrażliwość na kontekst i podążanie za wartościami w relacji z dzieckiem.

 

Cel szkolenia:

– poznanie teoretycznych ram terapii akceptacji i zaangażowania (ACT)

– poznanie i doświadczenie sześciu procesów elastyczności psychologicznej

– omówienie procesów elastyczności psychologicznej w relacji rodzic-dziecko („podwójny” heksafleks)

– omówienie teorii ram relacyjnych i jej zastosowania w pracy z rodzicami

– poznanie specyficznych technik rozwijania elastyczności psychologicznej u rodziców

– zapoznanie się z analizą funkcji zachowań i jej zastosowaniem w pracy z rodzicami i problemami wychowawczymi

–  omówienie przyczyn problemów wychowawczych z perspektywy ACT i analizy funkcjonalnej

– analiza przypadków

– ćwiczenie konceptualizacji klienta

– ćwiczenie interwencji z wykorzystaniem ACT i analizy funkcjonalnej.

 

Program szkolenia:

  • Rodzicielstwo w rozumieniu ACT
  • Perspektywa nauk ewolucyjnych.
  • Znaczenie elastyczności psychologicznej w rodzicielstwie
  • Podążanie za regułami a uważność na kontekst
  • Podwójny heksafleks dla relacji rodzic-dziecko:
    1. defuzja poznawcza
    2. akceptacja
    3. kontakt z chwilą obecną
    4. wartości
    5. zaangażowane działanie
    6. rodzic i dziecko jako kontekst
  • Rozwijanie samowspółczucia i współczującej postawy wobec dziecka
  • Konceptualizacja przypadku
  • Interwencja terapeutyczna

 

Forma prowadzenia zajęć:
• Prezentacja multimedialna
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• Doświadczanie technik pracy na sobie
• Przepracowanie trudnych elementów pracy z klientami
• Dyskusja

 

Korzyści z udziału w szkoleniu: uczestnicy poznają skuteczną, opartą na dowodach naukowych metodę pracy z klientami doświadczającymi trudności w obszarze rodzicielstwa.

 

Szkolenie poprowadzi Aleksandra Żabicka, terapeutka ACT, autorka, psychoedukatorka. Aleksandra jest absolwentką Stosowanej Analizy Zachowania, studiów podyplomowych Terapia akceptacji i zaangażowania, studiuje psychologię. Będąc anglistką z pierwszego wykształcenia, terapii akceptacji i zaangażowania uczyła się na kursach i szkoleniach u głównych przedstawicieli nurtu: R. Harrisa, K. Willsona, K. Stroshala, P. Robinson, J. Forsytha, L. Hayes, J. Ciarrochiego, a ACT w pracy z rodzicami poznała na kursie Lisy Coyne i Evelyn Gould, pionierek w pracy tą metodą w obszarze rodzicielstwa. Jest specjalistką w dziedzinie wspierania rodziców w paradygmacie ACT, popularyzatorką rodzicielstwa opartego na dowodach naukowych i ambasadorką wzmacniania pozytywnego w wychowaniu. Prowadzi zajęcia na  studium „Edukacja psychologiczna w szkole w oparciu o kontekstualne nauki o zachowaniu” w Fundacji Psycho-Edukacja, w roku 2023 dołączyła do zespołu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Od siedmiu lat wspiera rodziców doświadczających trudności w relacji z dziećmi, obecnie w formie online. Jej poradnik dla rodziców w duchu ACT i rodzicielstwa opartego na dowodach naukowych ukaże się drukiem w drugiej połowie września. Należy do Association for Contextual Behavioral Science oraz do ACBS Polska.

 

Kontakt

Bardzo cenię sobie możliwość bezpośredniego kontaktu, dlatego napisz do mnie, jeśli zainteresowało Cię coś trzeciofalowego :)

szkolenia@trzeciafala.pl
+48 507 501 801

TRZECIA FALA Wykonanie THE NEW LOOK  2021

Regulamin

Polityka prywatności

TRZECIA FALA Wykonanie THE NEW LOOK  2021

Regulamin

Polityka prywatności

  • Szkolenia
    • Tour de ACT
    • Weekendowe
    • Superwizja
    • Zamów szkolenie
    • Opinie uczestników
  • Zasoby
    • Materiały wideo
    • Teksty
    • Narzędzia
  • Superwizja
    • Superwizja grupowa
    • Superwizja indywidualna
  • O mnie
  • Terapia ACT
    • Psychoterapia W kontekście
  • Partnerzy
    • Behawioralnie.pl
    • Uczę się ACT
    • Fundacja Psycho-Edukacja
    • GWP
    • Psychoterapia W kontekście
    • ACBS Polska
Koszyk
zamknij
Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie.
Więcej informacji Akceptuję