I. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez firmę
Marcin Domurat Psycholog
siedziba: ul. Rożek 21, 04-926 Warszawa, mazowieckie, Polska,
NIP: 113-246-17-21. - Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym www.trzeciafala.pl, zwanym dalej „Kupującym”, a sklepem internetowym trzeciafala.pl, zwaną dalej „Sprzedającym”.
- Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
- Kupujący, który dokonuje zakupu produktów oferowanych przez trzeciafala.pl jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem.
II. Przedmiot Sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty prezentowane na stronie sklepu internetowego trzeciafala.pl.
- Ceny wszystkich produktów prezentowanych na stronie sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich (PLN) – sprzedający nie jest płatnikiem VAT.
- Sprzedający dokonuje bieżącej aktualizacji oferty swoich produktów prezentowanych na stronie sklepu internetowego trzeciafala.pl.
- Płatność za realizację zamówienia w sklepie internetowym trzeciafala.pl można dokonać przez jeden z poniższych sposobów:
- poprzez serwis szybkich przelewów Paynow lub płatność za pomocą BLIK – po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu,
- przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego (przedpłata), nr rachunku 93 1140 2004 0000 3102 6569 0079
- Akceptując Regulamin Kupujący dokonujący zakupu produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119 ze zm.) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
- Akceptacja przez Kupującego faktury elektronicznej nie wyłącza Sprzedającemu możliwości wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
- Sprzedający wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji jako poprawne do wystawienia faktury.
- Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Kupującego wymaga powiadomienia Sprzedającego w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku braku takiego powiadomienia Sprzedający wysyłający korespondencję kierowaną na dotychczasowy adres e-mail uważa za prawidłowo doręczoną.
- Kupujący jest uprawniony do wycofania akceptacji otrzymywania faktur drogą elektroniczną zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres:
Marcin Domurat Psycholog
ul. Rożek 21, 04-926 Warszawa,
lub elektronicznie na adres psychoterapia@trzeciafala.pl.
W przypadku wycofania akceptacji od dnia następującego, po dniu doręczenia oświadczenia Kupującego o wycofaniu akceptacji Sprzedający traci prawo do wystawiania i przesyłania Kupującemu faktur w formie elektronicznej.
III. Realizacja zamówienia
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy). Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.
- Aby dokonać zakupu w sposób prawidłowy, należy wypełnić wszystkie pola formularza zawierającego dane wymagane do dokonania zakupu.
- W związku z zawarciem, a następnie realizacją umowy w zakresie usługi świadczonej drogą elektroniczną (umowa związana z założeniem konta) i/lub sprzedaży Sprzedający przetwarza niezbędne dane osobowe Kupującego, których zakres wyznaczają przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Dane, o których mowa w pkt. wyżej, obejmują:
- imię i nazwisko Kupującego,
- adres dostawy/korespondencyjny Kupującego,
- adres e-mail Kupującego,
- numer telefonu Kupującego.
- Podanie danych, o których mowa wyżej jest dobrowolne, ale ich brak spowoduje odmowę świadczenia usługi drogą elektroniczną w zakresie zawarcia umowy sprzedaży na prezentowane produkty w sklepie internetowym trzeciafala.pl.
- Przetwarzanie danych osobowych Kupującego do celów marketingowych jest możliwe jedynie po wyrażeniu zgody przez Kupującego.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna i może zostać w każdej chwili odwołana.
- W celu zakupu produktów w sklepie internetowym trzeciafala.pl należy kliknąć na wybrany produkt, dodać produkt do koszyka i dokonać płatności.
- Potwierdzenie zawarcia umowy przesłane zostanie Kupującemu na adres e-mail wskazany przez Kupującego.
- Sprzedający z ważnych powodów dopuszcza prawo zmian niniejszego Regulaminu, w szczególności na skutek nowelizacji przepisów mających wpływ na treść i sposób zawierania umów na odległość,
Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin widniejący na stronie sklepu internetowego trzeciafala.pl w chwili złożenia zamówienia.
IV. Prawo do odstąpienia od umowy
- Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania produktów. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby sklepu internetowego trzeciafala.pl. Sprzedający umożliwia złożenie oświadczenia także drogą elektroniczną na adres e-mail: szkolenia@trzeciafala.pl.
- Termin 14 dni, liczy się od dnia dokonania sprzedaży przez Sprzedającego
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w szczególności:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo do odstąpienia od umowy;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
- W przypadku braku wystarczającej ilości chętnych do przeprowadzenia szkolenia
- Zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonanie usługi przez Sprzedającego
W przypadku odstąpienia od umowy przez Sprzedającego z powyższych przyczyn, Kupującemu przysługuje zwrot środków w terminie 14 dni kalendarzowych.
V. Wymagania techniczne, funkcjonalność i interoperacyjność treści cyfrowych, świadczenie usług drogą elektroniczną
- Sprzedający świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przeprowadzeniu szkolenia
- Do złożenia zamówienia i skorzystania z funkcjonalności sklepu trzeciafala.pl, a także do skorzystania z Produktów elektronicznych, konieczne jest:
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (do dokonywania zakupów),
- przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje z włączoną obsługą języka JavaScript,
- włączona obsługa cookies w przeglądarce,
- dostęp do Internetu,
- zainstalowanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
- Kupujący ma prawo złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania strony trzeciafala.pl, wysyłając wiadomość email pod adres szkolenia@trzeciafala.pl lub listownie na adres Sprzedającego.
- Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w terminie 14 dni od jej otrzymania na adres wskazany w reklamacji.
VI. Postanowienia końcowe
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Kupującymi będącymi przedsiębiorcami Sprzedający ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Kupującego będącego przedsiębiorcą.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej sklepu trzeciafala.pl.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Sprzedający informuje Kupującego o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.